fbpx



Blog





12 razlogov za prehod na Microsoft Office 365

MS_Office365_Positiva_1

Produktivnost je maksima, ki jo ljudje v poslovnem svetu izrazito radi uporabljamo. Vendar pa lahko v realnem vsakodnevnem poslovnem življenju produktivnost povzamemo s preprostim vprašanjem: Ali lahko svoje delo opravimo lažje?

Microsoft je vložil veliko truda in resursov, da bi Office 365 iz uporabniškega in administratorskega vidika naredil kar se da preprost za uporabo. In če razmišljate o migraciji svojega podjetja na Office 365, je tu za vas 12 razlogov zakaj je ta prehod smiseln.

1.      Uporabite orodja, ki jih že poznate in uporabljate

Office 365 deluje brezhibno s programi, ki jih že poznate in uporabljate – vključno z Outlookom, Wordom, Excelom, OneNoteom, Publisherjem, PowerPointom … Ta orodja tudi v Office 365 zagotavljajo enake odlične funkcije na katere se že zanašate, kot tudi nove zmogljive funkcije.

Z več stopnjami naročnin lahko vidite ali drugi urejajo dokumente, ki jih uporabljate, sinhronizirate dokumente z namizjem, »oddajate« lahko PowerPoint prezentacije, nenehno in nemoteno dostopate do dokumentov iz vaše spletne knjižnice …

2.      Enostaven za učenje in enostaven za uporabo

Office 365 je preprost za učenje in preprost za uporabo. Realno niti ni nobene potrebe po učenju nove programske opreme ali žargona. V samo nekaj minutah si lahko ustvarite testni račun in si ogledate, kako enostavno je lahko za vaše podjetje življenje v oblaku. In to s prednostmi, ki so običajno na voljo le v večjim podjetjem.

3.      Komunicirajte in sodelujte z lahkoto

Ustvarite z geslom zaščiten portal za skupno rabo velikih datotek v podjetju ali zunaj njega. To vam omogoča, da najdete najnovejše različice datotek ali dokumentov, ne glede na to koliko ljudi dela na njih. Prav tako lahko pošiljate neposredna sporočila sodelavcem in strankam in jih povabite k sodelovanju na spletnih »srečanjih«, kjer lahko pregledujete dokumente ali prevzamete nadzor nad namizjem.

4.      Ne rabite biti IT strokovnjak

Office 365 je namenjen podjetjem, ki nimajo lastnega IT oddelka. Omogoča vam, da preprosto nastavite in uporabljate funkcije programske opreme, s čimer se boste lažje osredotočili na svoje podjetje in ne na tehnični aspekt.

Administrativne naloge lahko izvajate na intuitivnem portalu, ki je dostopen samo tistim, ki jih za to pooblastite. Spletni portal vsebuje tudi »step by step« navodila za dodajanje uporabnikov in nastavitev računa. Tako bodo lahko vaši zaposleni hitro začeli uporabljati Office 365.

5.      Spletno orodje za sodelovanje

Z dolgoletnimi izkušnjami pri zagotavljanju razširljivih in varnih spletnih rešitev vam Office 365 izboljša izkušnjo s funkcijami kot so poštni predal s 50 GB prostora, ki omogoča priloge do 25 MB, koledarje, stike, spletna srečanja, instantno sporočanje, sodelovanje v dokumentih in še mnogo več.

6.      Profesionalni videz

Z najsodobnejšimi storitvami enostavnimi za uporabo in souporabo, poštnimi in sporočilnimi funkcijami se lahko ločite od ostalih organizacij. Office 365 vključuje tudi orodja za oblikovanje, s katerimi lahko v nekaj minutah preprosto ustvarite profesionalno spletno stran ali predstavitev, ki lahko osupne vaše občinstvo.

7.      Dostop kjerkoli in kadarkoli

S spletnim dostopom do elektronske pošte, pomembnih dokumentov, stikov in koledarja na katerikoli napravi vam Office 365 omogoča delo kjerkoli in kadarkoli. Tako se lahko takoj odzovete na pomembne zahteve. Možnost dostopa do e-pošte in dokumentov iz vaše mobilne naprave pa po drugi strani pomeni, da vam ni treba vedno pohiteti v pisarno, ko je potrebno opraviti določen »task«.

Tako imate nadzor nad tem, kdaj in kje uporabljate Office 365.

Office365_Positiva_rešitve

8.      Fleksibilnost

Pridobite prilagodljivost in predvidljivost vaših poslovnih potreb s »pay-as-you-go« cenikom. Office 365 ponuja tudi veliko prilagodljivost, saj vam omogoča, da uporabnikom preprosto omogočite le storitve, ki jih potrebujejo, te tako stroškovno učinkovito dodajo vrednost vašemu podjetju.

9.      Zagotovljena dostopnost

Zasnovan za zagotavljanje zanesljivosti, razpoložljivosti in učinkovitosti. Office 365 pomaga zaščititi vaše ključne podatke z zanesljivostjo poslovnega razreda najvišjega nivoja.

Z več podatkovnimi centri, samodejnimi preklopi in strogimi pravili o varnosti Office 365 zagotavlja 99,9% zanesljivost in dostopnost (uptime).

10.      Varnost

S sistemom Office 365 lahko uporabljate iste sisteme, ki jih uporabljajo Microsoft in druga svetovna podjetja, da bi zaščitili e-pošto, dokumente in omrežja. Ti sistemi vam skenirajo sporočila in dokumente za neželeno pošto in zlonamerno programsko opremo 24 ur na dan, 7 dni v tednu.

11.      Vse aplikacije na enem mestu – enoten uporabniški vmesnik

Odlična funkcija Officea 365 je, da vam omogoča izbiro orodij, ki jih želite. Microsoft ima veliko poslovnih aplikacij, ki se redno objavljajo v trgovini Windows (od katerih so mnoge brezplačne). Lahko jih dodate na domači zaslon Office 365 in do njih dostopate iz enega mesta.

12. Nove funkcije in posodobitve

Ko se boste preselili v Office 365, ste se izognili ponavljajočemu se ciklu čakanja na naslednjo izdajo Microsoftovega izdelka. Namesto tega boste imeli takojšen dostop do posodobitev in popravkov napak, in to takoj, ko bodo pripravljene.


Luka Žvar

Project manager at Positiva d.o.o.



Začnimo
vaš projekt


Vsaki stranki se posvetimo 100 odstotno. Kontaktirajte nas in skupaj bomo našli najbolj optimalno rešitev za vaš posel, skupaj bomo ustvarili nekaj čudovitega.


ZAČNIMO PROJEKT
ZAČNIMO PROJEKT