NEKAJ OSTRANKI
Avtotehna Oprema je zastopniško podjetje, ki uspešno trži svetovno priznane blagovne znamke v Sloveniji in deloma tudi na tujih trgih. Na trgu je prisotno že od leta 1995, njegova glavna dejavnost pa je trgovina.
Vizija podjetja je ustvariti okolje, kjer s strokovnim znanjem in dolgoletnimi izkušnjami uspešno konkurira na vseh področjih svojega poslovanja tudi v mednarodnem prostoru.
Kot prepoznaven dobavitelj opreme na ključnih področjih delovanja podjetje svojo rast gradi dolgoročno, s poudarkom na zadovoljstvu in podpori strank. Zavezano je ekološko odgovornemu delovanju ter krepitvi okoljske osveščenosti med strankami in širšo družbo. Zaposlenim pa omogoča osebno in karierno rast v spodbudnem delovnem okolju.
O PROJEKTU
B2B spletni portal podjetja AT Oprema, zasnovan na platformi Magento 2, predstavlja sodobno digitalno rešitev za profesionalne kupce. Zasnovan je z mislijo na učinkovitost, preglednost in zanesljivost, ki jih poslovni uporabniki pričakujejo pri vsakodnevnem naročanju izdelkov.
Ob vstopu v portal poslovne uporabnike najprej pozdravi jasen in profesionalen vmesnik, ki omogoča hitro prijavo ter preprost dostop do vseh funkcij, prilagojenih potrebam podjetij. Vsakemu registriranemu kupcu so dodeljene prilagojene pravice – administratorji podjetij lahko denimo ustvarijo več uporabniških računov za sodelavce, vsak z različnimi nivoji dostopa. To omogoča natančen nadzor nad tem, kdo lahko opravlja nakupe, ureja podatke ali spremlja status naročil.
Posebnost tega portala je v individualnem pristopu – poslovni partnerji imajo svoj prilagojen cenik, ki upošteva dogovorjene pogoje sodelovanja. Prav tako je mogoče prikazovati samo tiste izdelke, ki so za posamezno stranko relevantni, kar pomeni, da vsak uporabnik vidi le tisto, kar dejansko potrebuje. Na ta način se izognemo informacijskemu šumu in poskrbimo za hitrejši in bolj ciljno usmerjen nakupni proces.
Sam postopek naročanja je izjemno poenostavljen. Poleg klasičnega dodajanja izdelkov v košarico portal ponuja tudi napredne možnosti, kot je hitro naročanje preko kataloških številk (SKU) ali nalaganje celotnega naročila v obliki CSV datoteke. Ta funkcionalnost je izjemno uporabna za redne kupce, ki pogosto naročajo enake izdelke v večjih količinah. Sistem si zapomni pretekla naročila, kar omogoča njihovo hitro ponovitev – brez iskanja po katalogu.
Znotraj uporabniškega računa imajo podjetja natančen pregled nad vsemi preteklimi naročili, statusom dostave, računi in celo zalogami izdelkov. Vse informacije so prikazane pregledno in v realnem času, kar omogoča boljše načrtovanje nabave in zmanjšuje možnost napak.
Ker je portal integriran z zalednimi ERP sistemom (Navision), se vsi podatki o zalogah, cenah in stanju naročil sinhronizirajo samodejno. To zmanjšuje potrebo po ročnem vnašanju podatkov, pospeši procese in zmanjšuje možnost napak – kar je ključnega pomena v B2B okolju, kjer so količine večje, roki pomembnejši in pričakovanja višja.
Seveda pa se AT Oprema zaveda, da današnji uporabniki pričakujejo dostopnost vedno in povsod. Zato je portal popolnoma odziven in prilagojen za uporabo na tablicah in pametnih telefonih. Ne glede na to, ali je uporabnik v pisarni ali na terenu, lahko hitro preveri cene, odda naročilo ali spremlja pošiljko.
V ozadju vsega pa stoji visoka stopnja varnosti, ki jo zagotavlja Magento 2. Podatki o kupcih, naročilih in plačilih so zaščiteni z najnovejšimi varnostnimi standardi, kar zagotavlja brezskrbno poslovanje.