fbpx



LISCA B2B PORTAL

B2B MAGENTO SPLETNA TRGOVINA IN PORTAL

Ogled naročnika

NEKAJ OSTRANKI


Evropski dizajn, unikatne kreacije, popolno prileganje, kakovost in udobje. To je Lisca.

Zgodovina Lisce se je začela v začetku petdesetih letih prejšnjega stoletja, ko se je skupina petih sodelavcev zbrala v majhni obrtni delavnici in začela ustvarjati ženske nedrčke, s katerimi so zaznali poslovno priložnost.

Njihova domača obrt je nato v nekaj letih prerasla v proizvodnjo, s katero je podjetje prodrlo na svetovni trg. Oblikovanju perila so dodali še program kopalk, kasneje pa še spalni program in program vrhnjih oblačil. Svojo ponudbo so sčasoma razširili tudi z blagovno znamko Cheek by Lisca.

Podjetje je bilo tudi vedno del družbenih in kulturnih sprememb, ki so jih pogumno vključevali v svoje kolekcije in z njimi premikali meje, so še pravijo pri Lisci.

Več na tej povezavi.


lisca b2b referenca positiva rešitve
lisca b2b referenca positiva rešitve 2
lisca b2b referenca positiva rešitve 3

O PROJEKTU

Liscina B2B spletna trgovina, zasnovana na sodobni platformi Magento 2, predstavlja zmogljivo digitalno rešitev, ki je v celoti prilagojena potrebam njihovih poslovnih partnerjev – od trgovcev do distributerjev v različnih državah. Gre za zaprto spletno okolje, do katerega lahko dostopajo le registrirani uporabniki, ki imajo z Lisco vzpostavljeno poslovno razmerje. Po prijavi se jim odpre prilagojen portal z vsemi informacijami, ki jih potrebujejo za hitro in učinkovito naročanje izdelkov.

Ena ključnih prednosti te rešitve je možnost individualnega prikaza cen, zalog in pogojev – vsak partner vidi tisto, kar velja zanj: svoje pogodbeno dogovorjene cene, rabate, minimalne količine in plačilne pogoje. Takšna personalizacija močno poenostavi poslovanje, saj odpravlja potrebo po dodatni komunikaciji ali ročnem preverjanju pogojev.

Zaradi narave izdelkov – torej tekstila, ki vključuje različne velikosti, barve in kolekcije – je trgovina opremljena z naprednimi filtri, ki omogočajo hitro iskanje želenih kombinacij. Partnerji lahko izdelke naročajo posamično ali pa uporabijo funkcijo hitrega naročila, kjer vnesejo SKU kode ali celo naložijo Excelovo datoteko s seznamom izdelkov. Prav tako imajo na voljo možnost ponovitve prejšnjih naročil ali shranjevanja priljubljenih kombinacij kot predloge za prihodnje sezone.

Pomemben element te rešitve je tudi realnočasovni prikaz zaloge, kar omogoča, da partnerji takoj vidijo, katere velikosti in barve so trenutno na voljo in kdaj bo določen artikel znova na zalogi. To je ključno za pravočasno zalaganje trgovin, še posebej v visoki sezoni.

Uporabniški vmesnik je vizualno usklajen z Liscino celostno grafično podobo in prilagojen različnim napravam – trgovci lahko enostavno oddajo naročila preko računalnika ali tablice, kar je praktično zlasti v maloprodajnih okoljih.

Na tehnični ravni je trgovina tesno povezana z ERP sistemom ( Navision (Business Central)), iz katerega se sinhronizirajo podatki o izdelkih, zalogah, cenah, naročilih in dobavah. Prav tako je možna povezava z logističnimi in računovodskimi sistemi, kar dodatno avtomatizira poslovne procese.

V ozadju celotne rešitve deluje napreden Magento 2 sistem, ki omogoča visoko stopnjo varnosti, stabilnosti in razširljivosti. Lisca tako svojim poslovnim partnerjem ne ponuja zgolj klasične spletne trgovine, temveč celovito digitalno izkušnjo, ki pomembno olajša sodelovanje in pospeši prodajne procese.


ZAČNIMO PROJEKT