fbpx

19 načinov uporabe sistema digitalnega sporočanja


Digitalno sporočanje je oblika vizualnega komuniciranja preko namenskih zaslonov, ki prikazujejo multimedijske vsebine različnih formatov.  Uporablja se za grajenje in krepitev blagovnih znamk kot tudi pospeševanje prodaje in informiranje strank. Da bo sistem digitalnega sporočanja pozitivno vplival na vaše poslovanje, potrjujejo tudi ugotovitve iz raziskav: 

  • 7 od 10 obiskovalcev je kupilo produkt viden na ekranu
  • sistem digitalnega sporočanja zmanjša občutek čakanja v vrstah za 35%
  • sistem digitalnega sporočanja poveča prodajo oglaševanega produkta za 5 do 50 %
  • samoiniciativne poizvedbe zrastejo za 5 do 15 %
  • prepoznava (recall) naraste za 60 %
  • izboljšanje počutja, boljša izkušnja obiska poslovalnice do 80 %

Menite, da v vašem podjetju ni zgodbe, ki bi jo lahko delili preko zaslonov sistema digitalnega sporočanja? Pomislite ponovno. Tu je 19 idej kako začeti ustvarjalno uporabljati sistem digitalnega sporočanja.

1.) Predstavite izdelek ali storitev

Oznake in reklame v poslovalnicah imajo dva primarna cilja: vizualizacijo in oglaševanje izdelkov ter storitev. Čeprav je to mogoče storiti tudi s plakati, pa se lahko to še učinkoviteje izvaja s sistemom digitalnega sporočanja. Če torej iščete izhodiščno vsebino za začetek objavljanja preko sistema digitalnega sporočanja, začnite z oglaševanjem svojih izdelkov in storitev.

2.) Pojasnite vrednost v izdelku ali storitvi

Kaj vaše podjetje počne ali prodaja je seveda pomembno, vendar pa je morda še bolj pomembno zakaj je to dragoceno. Potrošniki so previdni s svojim denarjem, zato poskrbite, da boste sporočili vrednost svoje blagovne znamke.

Za trgovino na drobno je morda najpomembnejša kakovost. Za mehanično delavnico je to lahko garancija na opravljeno delo. Za zdravniško ambulanto pa bi to lahko bila dolgoročno zdravje in vitalnost. Ne glede na vašo branžo poskrbite, da boste sporočali pravilen ZAKAJ svoje blagovne znamke.

3.) Ustvarite nujnost

Ustvarjanje občutka nujnosti je odličen način za povečanje prodaje v poslovalnicah. Uporabite torej svoj sistem digitalnega sporočanja za oglaševanje akcije ali promocije. To je lahko nekaj povsem direktnega, kot je odstotek znižanja v celotni poslovalnici ali popust na le določen artikel. Lahko pa to naredite tudi bolj subtilno, tako da npr. izrabite vreme. Prodajate izdelek o katerem ljudje bolj razmišljajo kadar dežuje (dežnik)? Če je temu tako, lahko sistem digitalnega sporočanja samodejno posodablja oglase na podlagi lokalne vremenske napovedi in oglašuje temu primerne najprimernejše izdelke.

4.) Zabavajte svoje stranke

Ni potrebno, da je vsa prodaja intenzivna prodaja. S sistemom digitalnega sporočanja lahko uvedete tudi »čakalniško« televizijo. Standarden TV program preko kabelske ali IP televizije lahko zamenjate z družinam prijaznimi in zabavnimi vsebinami in se tako prepričate, da vaša blagovna znamka ni povezana z napačnimi oddajami, filmi ali nadležnimi oglasi.

Ne samo to, na »čakalniški« TV lahko poleg prej navedenih vsebin prikazujete tudi vaše lastne oglase in sporočila in tako oglašujete sporočila svoje blagovne znamke, medtem ko še vedno zabavate svoje stranke.

5.) Informirajte svoje stranke

Podajanje uporabnih informacij svojim strankam je lahko enako dragoceno kot oglaševanje vaših izdelkov, saj je vsebinski marketing vedno bolj in bolj popularen. Ponudite potrošniku nekaj koristnega, pa čeprav to ni neposredno povezano z vašim izdelkom ali storitvijo in ga tako vseeno pripeljite do vaše blagovne znamke.

Primer: zobozdravniška ordinacija predvaja videoposnetek pravilnega čiščenje zob. Sama vsebina sicer ne vodi do neposrednega prihodka, vendar pa pomaga pri ustvarjanju pozitivne sporočilnosti blagovne znamke ordinacije.

6.) Predstavite svoje osebje

Eden izmed najlažjih načinov kako dati svoji blagovni znamki osebnost je, da vaše osebje svojim strankam predstavite kot družino. Z uporabo sistema digitalnega sporočanja lahko ustvarite prezentacijski slide za vsakega člana vašega osebja: slika, ime, od kje prihaja, hišni ljubljenčki, hobiji, najljubši športi … Namesto, da so vaši zaposleni samo »oseba za mizo ali pultom«, svoje stranke tako povabite, da se z njimi identificirajo.

7.) Komunicirajte s svojim osebjem

Ni nujno, da so vsi zasloni v vašem podjetju namenjeni le vašim strankam. Za komunikacijo z zaposlenimi uporabite zaslone v »zaprtih« prostorih ali v sobi za oddih. Ne glede na to ali gre za koledar dogodkov, pravila ali pa pohvale za odlično delo, sistem digitalnega sporočanja pozitivno vpliva na dobro korporativno komuniciranje in klimo v podjetju.

8.) Sporočite vrednote blagovne znamke

Vaša izjava o poslanstvu, obljuba blagovne znamke in vaše temeljne vrednote si ravno tako zaslužijo prostor na zaslonu sistema digitalnega sporočanja. Resda o tem ne boste naredili pol urne reklame, vam pa sistem digitalnega sporočanja daje odlično in brezplačno platformo za sporočanje podobe vaše blagovne znamke.

9.) Ustvarite nov vir prihodkov

Sistem digitalnega sporočanja lahko izkoristite tudi za prikazovanje oglasov drugih blagovnih znamk. Seveda lahko naročnikom omenjeno storitev tudi zaračunate in tako ustvarite nov vir prihodka za vaš posel.

10.) Prikažite ocene kupcev

Le malo dejavnikov tako spodbudi odločitev o nakupu kot priporočila in ocene drugih strank. To ne pomeni samo, da se lahko vašim izdelkom ali storitvam zaupa, ampak tudi, da le ti pozitivno vplivajo na življenja drugih ljudi.

Večina odločitev o nakupu je impulzivnih in se izvršijo na samem mestu nakupa. Zato se splača poskrbeti, da boste vplivali na odločitve strank z močnimi vsebinami kot so mnenja drugih strank.

11.) Delite družbene medije

Delite svoje objave iz družbenih omrežij vašega podjetja in povabite ljudi, da všečkajo ali sledijo vaši blagovni znamki. Če je le mogoče, jim povejte kaj bodo pridobili s sledenjem vašemu profilu: najnovejše informacije, ekskluzivne ponudbe, popuste …

12.) Vprašajte za e-poštne naslove

Ali izdaja vaše podjetje e-glasilo? Morda izvaja kakšne druge marketinške akcije preko elektronske pošte? Če je temu tako, poskrbite da boste stranke povprašali za njihove e-poštne naslove.

Sistem digitalnega sporočanja ponuja odličen kanal, da opozori na vaša prizadevanja v zvezi z e-pošto in ostalimi družbenimi omrežji. Če svojim strankam sporočite kakšne so koristi za deljenje njihovega e-poštnega naslova, tem verjetneje se bodo prijavile na vašo e-listo.

13.) Dvignite ozaveščenost za dober namen

Današnji potrošniki, še zlasti pa milenijci, raje kupujejo blagovne znamke, ki dajejo nekaj nazaj družbi. Če ste vključeni v katero od dobrodelnih ali neprofitnih organizacij, lahko to izpostavite in povabite tudi ostale k sodelovanju.

14.) Promovirajte svoje dogodke

Ali ima vaše podjetje dan odprtih vrat? Poseben dogodek? Mogoče gostite slavnega gosta? Dajte ljudem vedeti, da lahko pridejo na obisk. Tudi če ste vključeni v dogodek, ki se ne dogaja direktno v vašem podjetju, npr. direktor igra na dobrodelnem golf turnirju, lahko to ljudem sporočite preko sistema digitalnega sporočanja.

15.) Hišna navigacija

Dobro postavljen zaslon pri vhodu, dvigalu ali prehodu lahko ljudem pomaga najti pot do željene destinacije. Ne glede na to ali je vaša notranja navigacija statična ali interaktivna, je vedno lepo pomagati ljudem pri iskanju destinacije, ki jo iščejo. Hišno navigacijo lahko nadgradite tudi z uporabo beacon čipov in mobilne aplikacije.

16.) Zgradite odnose

Sistem digitalnega sporočanja lahko vaši blagovni znamki ali vašemu podjetju vdahne osebnost/dušo. Uporabljajte slike in besedila, ki govorijo o zgodovini vašega podjetja ali pa poskrbite, da bodo ljudje videli v »zaodrje« vašega podjetja. Te vrste sporočil pomagajo prikazati človeško plat vašega podjetja in vam omogočajo, da ste bolj povezani z vašimi potrošniki.

17.) Prikaz datuma, časa in vremena

Ni nujno, da je vse kar se prikazuje na sistemu digitalnega sporočanja strogo povezano z vašo blagovno znamko. Včasih je lepo vašemu osebju ali strankam prikazati le informacije kot so datum, čas ali vremensko napoved.

18.) Odgovorite na pogosto zastavljena vprašanja

Ali dobivate od vaših strank vedno znova ena in ista vprašanja? Ali ne bi bilo super, če bi na njih lahko že predhodno odgovorili? Sistem digitalnega sporočanja je idealen kanal za sporočanje tovrstnih sporočil. Prikazujete lahko npr. katere dokumente morajo imeti gosti pripravljene, ko so na recepciji hotela.

19.) Prikaz odpiralnih časov in posebnih urnikov

Spreminjate obratovalni čas za čez vikende ali praznike? Opozorite na to svoje stranke preko sistema digitalnega sporočanja.

Positivin sistem digitalnega sporočanja MMS

Positivin sistem digitalnega sporočanja MMS vam omogoča vse navedeno in še več. Deluje na Windows, Apple in Android platformah. Za digitalno sporočanje lahko torej izkoristite velike zaslone (TVje), tablice ali mobilne telefone. Na večih zaslonih lahko predvajate različne multimedijske formate: slika, video, zvok, spletna aplikacija …

Z našim zmogljivim urejevalnikom in organizatorjem vsebin pa boste lahko na intuitiven način predstavili svojo vsebino kot ste si zamislili. Sistem deluje tudi v načinu brez internetne povezave, tako, da urnik predvajanja vaših vsebin ne bo nikoli ogrožen.

Na terenu si MMS lahko ogledate v vseh poslovalnicah A1 ali pa v Tehnološkem parku v Ljubljani. Za več informacij se lahko obrnete na mms@positiva.si oziroma nas pokličete na 01 620 33 13.




Začnimo
vaš projekt


Vsaki stranki se posvetimo 100 odstotno. Kontaktirajte nas in skupaj bomo našli najbolj optimalno rešitev za vaš posel, skupaj bomo ustvarili nekaj čudovitega.


ZAČNIMO PROJEKT