fbpx



Blog





Nekaj statističnih podatkov, ki naj vodijo strategijo vaše spletne prodaje v letu 2020

Positiva_Statistika_Spletna_Trgovina

Čeprav je spletna trgovina še vedno razmeroma majhen del celotne trgovine, spletno nakupovanje narašča tako v B2B, kot tudi v B2C segmentu poslovanja.

Poglejmo si stanje spletne trgovine: kako in koliko ljudje in podjetja kupujejo na spletu ter kakšne trende spletne trgovine lahko pričakujemo v prihodnosti.

1. Prodaja spletne trgovine v ZDA trenutno znaša 10,5% celotne prodaje. (Vir: Smart Insights )

2. Medtem ko 65% B2B organizacij ima spletno mesto za spletno trgovino ali pa načrtuje uvedbo le tega do konca leta, velik del (35%) še vedno nima niti strategije. (Vir: Gartner )

3. Dve od treh podjetij (66%), ki danes že prodajajo prek spleta, prodajajo tudi v tujino. (Vir: Visa )

trgi_positiva_spletna_trgovina

Slika 1: S spletno trgovino boste lažje vstopili na tuje trge.

4. Globalna maloprodajna spletna prodaja bo leta 2020 dosegla 4,2 trilijona dolarjev. (Vir: eMarketer )

5. Potrošniki so v Cyber Week-u 2019 (petdnevno obdobje med Thanksgiving-om in Cybermonday-om) na spletu zapravili dobrih 28,5 milijarde dolarjev, kar znaša 17,7% letne prodaje. Rekordnih 10,8 milijarde ameriških dolarjev, 38% celotne spletne potrošnje, je bilo opravljene preko mobilnih telefonov. (Vir: Adobe )

6. Transakcije B2B e-trgovine bodo do leta 2021 dosegle 1,5 trilijona dolarjev. Vendar bo to predstavljalo le 13% celotne prodaje B2B v tem letu. (Vir: Forrester )

7. 44% anketirancev v anketi več kot 10.000 potrošnikov je navedlo, da bodo v naslednjih treh letih verjetno uporabljali glasovne storitve (Voice services – Alexa, Siri …). (Vir: Amazon Pay )

Alexa_spletna_prodaja_positiva

Slika 2: Glasovno iskanje je v porastu.

8. Globalna e-trgovina bo do leta 2036 presegla globalno prodajo gradbenega materiala. (Vir: Chain Store Age)

9. 60% spletnih nakupovalcev v ZDA je nezadovoljnih s spletnimi izkušnjami nakupovanja v prazničnih dneh, kar je za štiri odstotne točke več kot lani in skoraj dvakrat več kot pred štirimi leti. (Vir: Pitney Bowes )

10. Skoraj devet od desetih nezadovoljnih potrošnikov (zaradi slabe izkušnje pri nakupu) je navedlo, da bodo vložili pritožbo ali bodo ukrepali na drugačen način, ki bi lahko škodilo ugledu blagovne znamke. (Vir: Pitney Bowes )

angry customer

Slika 3: Ne razočarajte svojih kupcev.

11. V povprečju je stopnja konverzije spletne trgovine: 5% (od spletne strani do košarice) in 1,4% (od spletne strani do prodaje). (Vir: Styla )

12. Prevzemi v poslovalnici so v 2019 v primerjavi z letom poprej zrasli za 47,8%. Prodajalci, ki ponujajo Prevzem v poslovalnici imajo 20% večjo verjetnost, da bodo potrošniki kupili od njih. (Vir: Adobe )

13. Skoraj 86% spletnih trgovcev vlaga v širitev in izboljšanje izkušnje z njihovo e-trgovino v naslednjih 12 mesecih. (Vir: Accenture )

14. V vseh panogah si 69% kupcev želi omnichannel in multichannel izkušnje. Multichannel potrošniki pa so običajno tudi 15% donosnejši od potrošnikov, ki so zgolj digitalni. (Vir: Accenture )

Navedeno naj vam pomaga pri orientaciji in snovanju vaše spletne strategije. Za dodatna vprašanja in nasvete pa se lahko kadarkoli obrnete na info@positiva.si. Srečno in uspešno!

 


Luka Žvar

Project manager at Positiva d.o.o.



Začnimo
vaš projekt


Vsaki stranki se posvetimo 100 odstotno. Kontaktirajte nas in skupaj bomo našli najbolj optimalno rešitev za vaš posel, skupaj bomo ustvarili nekaj čudovitega.


ZAČNIMO PROJEKT