NEKAJ OSTRANKI
SALUS je ena vodilnih veletrgovin na področju celovite oskrbe slovenskega trga z zdravili, medicinskimi pripomočki in drugimi farmacevtskimi izdelki. V skrbi za zdravje in dobro počutje prebivalcev Slovenije in z veliko odgovornostjo do celotne slovenske družbe uresničujemo svoje poslanstvo že blizu pol stoletja.
Zavezani kakovosti, najvišjim etičnim načelom dobrega sodelovanja in družbeni odgovornosti ter usmerjeni k uresničevanju pričakovanj naših kupcev, lastnikov in zaposlenih tvorno uveljavljamo svojo vlogo v interesu vse slovenske družbe.
O PROJEKTU
Za največjega slovenskega veletrgovca z zdravili podjetje Salus d.o.o. smo izdelali B2B spletno trgovino. Spletna veletrgovina je namenjena njihovim poslovnim partnerjem – lekarnam, bolnišnicam, zdravstvenim domovom, specializiranim prodajalnam ter drugim ustanovam in zasebnikom, ki opravljajo zdravstveno in veterinarsko dejavnost.
Prek nje svojim partnerjem omogočajo dostop do podrobnejših podatkov in informacij o ponudbi in prodajnem programu ter elektronsko naročanje preko 9000 zdravil, medicinskih pripomočkov, sanitetnega materiala, prehranskih dopolnil, kozmetičnih izdelkov in drugih proizvodov za zdravje in dobro počutje.
Natančneje B2B portal omogoča:
- iskanje artiklov po katalogu
- ročno izbiranje artiklov in oddajo naročila
- oddajo naročila s pomočjo uvoza datoteke
- pregled nad aktualnimi akcijami in novimi artikli
- seznanjanje in pregled odpoklicev
- oddaja in pregled statusa reklamacij
- dostop do dokumentov kot so dobavnice, računi in dobropisi
- dostop do analiznih certifikatov, varnostnih listov, liste TSZ in MZZ
V osnovi je zadeva postavljena na Magento 1.9 platformi (tehnologiji), ki pa je prilagojena glede na zahteve naročnika. Največja posebnost je sinhronizacija podatkov z Microsoft Dynamics NAV in uporaba WS metod NAV-a.
NAV sinhronizira na Magento: kupce, produkte, cene, zalogo, kategorijah, dokumente (račune, dobavnice, dobropise …), odpoklice, naročila (statuse in naročila, ki niso oddan preko b2b-ja), reklamacije.
Magento na NAV pošilja „real time“ preko WS metod: naročila, odpoklice in reklamacije.
Tehnično bolj pomembne funkcionalnosti:
- sistem pravic (vsakemu uporabniku se lahko določi svoje pravice in dostope, do funk. portala lahko pa se tudi omeji dostop oz. nakupa določenih artiklov)
- uvoz naročila s pomočjo datoteke (oddaja naročila z 200+ postavkami)
- defektura (zadnji korak pred oddajo naročila, kupec pridobi vse informacije o naročilu – kratki roki, akcije na artiklu, opozorilo, da artikla ni na zalogi oz. omejena zaloga)
V kolikor se tudi vaše podjetje zanima za B2B portal, se obrnite na info@positiva.si. Še prej pa si lahko na našem blogu preberete članek o benefitih B2B portalov.