fbpx



Blog





Zakaj uporabljati marketing automation?

Naslovnica zakaj uporabljati marketing automation2

Marketing automation (avtomatizacija trženja-marketinga) vaše marketinško in prodajno osebje osvobodi ponavljajočih se nalog ter vam pomaga pri povečanju dobička. In kar je najbolje, vse to lahko opravi samodejno. Je tehnologija, ki avtomatsko upravlja procese trženja in marketinške kampanje na več kanalih. Z avtomatizacijo trženja lahko tako podjetja ciljate na stranke z avtomatiziranimi sporočili preko e-pošte, spleta, družabnih omrežij, SMS/MMS sporočil

O sami tehnologiji več v našem starejšem zapisu, tokrat pa se bomo posvetili prednostim uporabe, saj dejansko globalno gledano že več kot 75% vodilnih podjetij uporablja marketing automation orodja za povečanje prihodkov. Če vas torej zanima, kako vam lahko marketing automation orodja pomagajo pri povečanju dobička, berite dalje.

75 procentov podjetij uporablja marketing automation

Slika 1: 75% boljših podjetij že uporablja marketing automation orodja. Vir.

1. Izboljšanje izkušnje stranke

Ključna prednost marketing automation orodij je, da vam pomagajo strankam ponuditi boljšo izkušnjo (better customer experience).

Tehnologija marketing automation orodij vam omogoča pošiljanje sporočil, ki se sprožijo ob določenem vedenju (behavioural triggered messages). Te zelo prilagojene oglaševalske akcije se samodejno pošljejo strankam, ko naredijo določene korake (dejanja-akcije) na vaši spletni strani. To lahko vključuje prijavo na e-poštna sporočila, brskanje po določenih izdelkih, zapuščanje nakupovalnih košarici …

Skupaj s personalizacijo na spletni strani,  sprožena vedenjska sporočila omogočajo ustvarjanje visoko prilagojene izkušnje strank. In gradnja boljših, bolj prilagojenih marketinških izkušenj vam pomaga zaslužiti več. Po raziskavah podjetja Econsultancy kar 93 odstotkov podjetij vidi povečanje stopenj konverzije zaradi personalizacije in 77 odstotkov zaradi uporabe samega marketing automation orodja.

Povečanje konverzij zaradi marketing automation orodij positiva rešitve d.o.o.

Slika 2: 77% podjetij poroča o povečanju stopenj konverzij zaradi uporabe marketing automation orodij.

2. Povečanje obsega in dosega vaših kampanij

Druga prednost avtomatizacije trženja je, da vam pomaga povečati obseg in doseg oglaševalskih akcij. Ni treba posebej poudarjati, da je avtomatizacija e-poštnih in ostalih oglaševalskih akcij učinkovitejša od ustvarjanja ter pošiljanja sporočil ročno.

Zaradi avtomatizacije oglaševalske akcije niso več omejene z velikostjo vašega tima. Ustvarite lahko celovit niz oglaševalskih akcij za povečanje konverzij v vsaki fazi cikla nakupa (the buying cycle).

3. Zmanjšanje stroškov dela

Naslednja prednost avtomatizacije marketinga in trženja je ta, da povečuje vašo donosnost naložbe v “stroške” dela. Marketing automation zmanjšuje potrebo po zaposlovanju osebja za opravljanje ponavljajočih se nalog trženja in marketinga. Tako lahko racionalizirate svojo ekipo in zmanjšate stroške osebja.

Vaša racionalizirana ekipa pa se lahko osredotoči na naloge z velikim vplivom. Tistim, ki prinašajo največjo dodano vrednost vašemu podjetju.

4. Opolnomočenje ekipe za izboljšanje rezultatov

Zaradi funkcij poročanja in statistike v orodju za markting automation bo vaša ekipa bolj odgovorna. Vsaka spodobna programska oprema za avtomatizacijo je opremljena z odličnimi možnostmi poročanja in statistike. Omogoča pa vam tudi samodejno ustvarjanje podrobnih poročil.

Izčrpno poročanje pa pomeni, da lahko hitro vidite, kako vaše trženjske aktivnosti podpirajo vaš prodajni lijak. Tako lahko natančno določite področja, na katerih je mogoče izboljšati rezultate. Vse to pa vaši ekipi omogoča, da izvede potrebne spremembe in izboljšave.

Marketing automation vpliva na prodajo in stroške

Slika 3: Marketing automation pripelje do povečanja produktivnosti prodaje.

5. Povečanje povprečne vrednosti naročila

Avtomatizirana priporočila izdelkov so ena od funkcij v arzenalu za avtomatizacijo trženja, ki najbolj povečujejo prihodke in povprečno vrednost naročila (AOV).

Prilagojena priporočila izdelkov in storitev so učinkovit način za Upsell in Cross-sell v e-poštnih sporočilih in na samem spletnem mestu. Spodbujajo konverzije in privabljajo vaše stranke, da pri vsaki transakciji porabijo več. S tem pa se poveča povprečna vrednost naročila.

6. Zmanjšanje stopnje zapuščene košarice

Uporaba orodij za avtomatizacijo trženja za pošiljanje kampanj ob zapuščenih košaricah vam pomaga spodbuditi stranke, da dokončajo svoje nakupe.

Tako si lahko samodejno povrnete prihodke, ki bi jih sicer izgubili. S tem se poveča tudi znesek, ki ga zaslužite s svojim spletnim mestom. Več o zapuščenih košaricah v tem zapisu.

7. Povečanje življenjske vrednosti stranke

Pri trženju in prodaji ne gre le za pridobivanje novih strank. Ključni način za povečanje prihodkov je spodbuditi obstoječe stranke, da v celotni življenjski dobi z vami in vašo blagovno znamko porabijo več (customer lifetime value).

Marketing automation olajša izvajanje strategij zadrževanja (retention) in zvestobe (loyalty), ter tako poveča življenjsko vrednost strank.

Omogoča vam avtomatizacijo zahtevkov za ocene strank in povratne informacije, pošiljanje ekskluzivnih ponudb segmentom-strankam z visoko porabo in sprožanje kampanj za ponovno vključevanje, če se vaše stranke oddaljijo od vas (se ohladijo). Vse te taktike krepijo vaš odnos s strankami in povečujejo življenjsko vrednost stranke.

EFEKT NA PRODAJO MARKETING AUTOMATION ORODJA POSITIVA REŠITVE D.O.O.

Slika 4: Marketing automation vam pomaga pri negovanju stikov s strankami.

8. Testiranje poti do večjega zaslužka

Pri trženju spletne prodaje ni enotne najboljše prakse. Enaka taktika trženja lahko prinese zelo različne rezultate v različnih podjetjih. Vse je odvisno od vašega občinstva in blagovne znamke. Zato je ključnega pomena, da v svojo ekipo vcepite kulturo preizkušanja in učenja.

Sodobna orodja za marketing automation ponujajo možnost A/B testiranja  kampanij z le nekaj kliki. S tem ne le da prihranite denar, saj ne potrebujete dodatne tehnologije, s premišljeno uporabo boste posledično prišli tudi do večjega prihodka.

9. Napovedovanje in oblikovanje vedenja

Pametni marketing autoamtion uporablja strojno učenje (machine learning)  za izboljšanje priporočil izdelkov in storitev skozi čas. Vsaka interakcija vaših strank vam daje več podatkov. Sčasoma lahko s pomočjo avtomatizacije predvidite in oblikujete, kaj bodo vaše stranke počele v nadaljevanju, ter jih tako spodbudite k večji porabi. Z avtomatizacijo lahko ustvarite povpraševanje, spodbudite konverzije in povečate prihodke.

Zaključek

Globalno gledano uporablja marketing automation orodja že več kot 1.000.000 spletnih strani in trgovin. Stopite v korak s časom in si poenostavite poslovne procese, zmanjšajte stroške ter povečajte prodajo.

VEČ KOT MILIJON SPLETNIH STRANI UPORABLJA MARKETING AUTOMATION ORODJA POSITIVA REŠITVE

Slika 5: Več kot 1.000.000 spletnih strani že uporablja orodja za marketing automation.

Pri Positivi v procese naših strank vpeljujemo dve marketing automation platformi:

Mautic je odprtokodna rešitev, ki ne potrebuje naročniškega razmerja. ActiveCampaing pa je cenovno ugodna opcija z ogromno funkcionalnostmi, ki pa je hkrati do uporabnika še zelo prijazna.  Vsi naši naročniki so nad funkcionalnostmi in efektom navdušeni.

V kolikor se tudi vaše podjetje ali organizacijo zanima za uvedbo marketing automation sistema nam pišite na info@positiva.si ali nas pokličite na (01) 620 33 13.

Vabljeni tudi k branju naših starejših zapisov povezanih s spletnim poslovanjem:

– Osem načinov za zmanjšanje stopnje zapuščenih spletnih nakupovalnih košaric
– 10 hitrih nasvetov za drastično izboljšanje prodaje vaše spletne trgovine
– Ključni dejavniki uspešne spletne trgovine
– Nekaj koristnih nasvetov kako promovirati svojo spletno trgovino
Kako s spletno trgovino prodati več: Upsell, Cross-sell & Down-sell

Luka Žvar

Project manager at Positiva d.o.o.



Začnimo
vaš projekt


Vsaki stranki se posvetimo 100 odstotno. Kontaktirajte nas in skupaj bomo našli najbolj optimalno rešitev za vaš posel, skupaj bomo ustvarili nekaj čudovitega.


ZAČNIMO PROJEKT
ZAČNIMO PROJEKT