fbpx



MARKETING AUTOMATION SISTEM CITROËN

POSLOVNA REŠITEV

OGLED NAROČNIKA

NEKAJ O STRANKI


CITROËN V SLOVENIJI ŽE OD LETA 1960

Začetki zgodovine Citroën v Sloveniji segajo v leto 1959 s prvo montažo avtomobilov AZ, rekli smo jim “spaček”. Med leti 1960 pa vse do 1984 smo poleg spačkov sestavljali tudi amije 6 in “žabe” (DS), pa Diane, Ami in GS.

Podjetje Citroën Slovenija d.o.o., je bilo ustanovljeno 1.avgusta 1996, kot hčerinsko podjetje v 100% lastni podjetja Automobiles Citroën (Skupina PSA ) v Franciji, s sedežem v Kopru. Razvoj podjetja je šel predvsem v smeri širenja dejavnosti tudi na tržišče Bosne in Hercegovine (tako prodaja novih vozil kot nadomestnih delov). 1.februarja 2016 je bila podpisana pogodba o prenosu poslovnega deleža v podružnicah Citroën Slovenija d.o.o. na Skupino Emil Frey, ki tudi uradno postala njen 100% lastnik.

Temeljne dejavnosti podjetja so spremljanje in razvoj prodajne mreže pooblaščenih prodajalcev novih vozil Citroën, pooblaščenih serviserjev in distributerjev nadomestnih delov. Prodajne in servisne storitve potekajo preko mreže 22 pooblaščenih prodajalcev novih vozil Citroën, distributerjev rezervnih delov in pooblaščenih serviserjev ter 4 pooblaščenih serviserjev.

Več na spletni strani podjetja.



O PROJEKTU

V podjetje C Automobil Import d.o.o. smo vpeljali marketing automation sistem Active campaign.

Marketing automation (avtomatizacija trženja-marketinga) marketinško in prodajno osebje osvobodi ponavljajočih se nalog ter pomaga pri povečanju dobička.

In kar je najbolje, vse to lahko opravi samodejno. Je tehnologija, ki avtomatsko upravlja procese trženja in marketinške kampanje na več kanalih. Z avtomatizacijo trženja lahko tako podjetja ciljate na stranke z avtomatiziranimi sporočili preko e-pošte, spleta, družabnih omrežij, SMS/MMS sporočil …

Več o tehnologiji marketing automation sistemov lahko preberete v dveh zapisih na našem blogu:


ZAČNIMO PROJEKT