fbpx



MARKETING AUTOMATION SISTEM EMIL FREY SLOVENIJA

POSLOVNA REŠITEV

OGLED NAROČNIKA

NEKAJ OSTRANKI


Emil Frey v Sloveniji deluje od leta 2016, ko so od Skupine PSA Peugeot Citroën prevzeli lastništvo družb za uvoz in distribucijo vozil Peugeot, Citroën in DS za slovenski in bosanski trg.

Slovenski Emil Frey se je pomembno razširil leta 2020 s spajanjem več velikih slovenskih avtomobilskih trgovcev in distributerjev; odtlej poleg P Automobil Import in C Automobil Import pod skupno streho delujejo tudi Autocommerce, AC Mobil in Avto Triglav.

Emil Frey v Sloveniji zaposluje več kot 500 zaposlenih s povprečno starostjo 45 let in obsega 22 odstotkov slovenskega avtomobilskega trga.

Poleg prodaje novih in rabljenih vozil ter ponudbe zanesljivih poprodajnih storitev za kar 12 avtomobilskih znamk postaja skupina Emil Frey logistični center za nadomestne dele in shranjevanje pnevmatik z velikim skladiščem, središče bogatih zaposlitvenih možnosti za različne profile v avtomobilistični branži, center znanja za izobraževanja, servisiranje in vzdrževanje električnih vozil …



O PROJEKTU

V skupino Emil Frey Slovenija smo vpeljali marketing automation sistem Active campaign.

Skupina obsega zastopanje blagovnih znamk:

Marketing automation (avtomatizacija trženja-marketinga) marketinško in prodajno osebje osvobodi ponavljajočih se nalog ter pomaga pri povečanju dobička.

In kar je najbolje, vse to lahko opravi samodejno. Je tehnologija, ki avtomatsko upravlja procese trženja in marketinške kampanje na več kanalih. Z avtomatizacijo trženja lahko tako podjetja ciljate na stranke z avtomatiziranimi sporočili preko e-pošte, spleta, družabnih omrežij, SMS/MMS sporočil …

Več o tehnologiji marketing automation sistemov lahko preberete v dveh zapisih na našem blogu:


ZAČNIMO PROJEKT