fbpx



MARKETING AUTOMATION SISTEM PEUGEOT

POSLOVNA REŠITEV

OGLED NAROČNIKA

NEKAJ O STRANKI


Maja 1999 je francoska družba Automobiles Peugeot s.a. v Sloveniji ustanovila podjetje Peugeot Slovenija. Vzpostavitev podjetja je bila rezultat začrtane strategije razvoja znamke Peugeot v srednji in vzhodni Evropi.

Konec leta 2015 je skupina PSA podpisala pogodbo o prenosu poslovnega deleža v podružnici Peugeot Slovenija d.o.o. na distribucijskega partnerja skupino Emil Frey. Emil Frey je švicarsko podjetje, ki je v avtomobilske poslu prisoten že več kot 90 let in je danes največji zasebni trgovec z avtomobili v Evropi. 1. februarja 2016 je skupina Emil Frey tudi uradno postala 100% lastnik podjetja Peugeot Slovenija d.o.o., ki se je nato preimenovalo v P Automobil Import d.o.o.

Temeljne dejavnosti podjetja so spremljanje in razvoj prodajne mreže pooblaščenih prodajalcev novih vozil Peugeot, pooblaščenih serviserjev in distributerjev nadomestnih delov.

Prodajne in po-prodajne storitve potekajo preko mreže 15 pooblaščenih prodajalcev novih vozil Peugeot, distributerjev rezervnih delov in pooblaščenih serviserjev ter 2 pooblaščenih serviserjev.

Več na spletni strani podjetja.



O PROJEKTU

V podjetje P Automobil Import d.o.o. smo vpeljali marketing automation sistem Active campaign.

Marketing automation (avtomatizacija trženja-marketinga) marketinško in prodajno osebje osvobodi ponavljajočih se nalog ter pomaga pri povečanju dobička.

In kar je najbolje, vse to lahko opravi samodejno. Je tehnologija, ki avtomatsko upravlja procese trženja in marketinške kampanje na več kanalih. Z avtomatizacijo trženja lahko tako podjetja ciljate na stranke z avtomatiziranimi sporočili preko e-pošte, spleta, družabnih omrežij, SMS/MMS sporočil …

Več o tehnologiji marketing automation sistemov lahko preberete v dveh zapisih na našem blogu:


ZAČNIMO PROJEKT