fbpx



Blog





Zakaj vaše podjetje potrebuje mobilno aplikacijo

Mobilne aplikacije Postiva rešitve d.o.o.

Če menite, da so mobilne aplikacije zgolj za velike igralce, kot sta Petrol ali NLB, ste v zmoti. Vedno več malih in srednje velikih podjetij sledi mobilnemu trendu, saj razumejo, da učinkovita mobilna strategija vključuje več kot le mobilnim napravam prijazno spletno mesto.

Če boste pozorni, boste opazili, da ima čedalje več malih podjetij, s katerimi komunicirate v svojem vsakdanjem življenju, svojo lastno namensko mobilno aplikacijo (pa naj gre za restavracijo ali kozmetični salon v centru mesta). Te podjetja so že korak naprej, ko gre za trženje njihove podobe.

V kolikor še vedno niste najbolj prepričani, zakaj bi si kdorkoli želel zgraditi lastno mobilno aplikacijo, imate tukaj 7 glavnih razlogov, zakaj se tega lotiti kar se da hitro.

1. Zgradite blagovno znamko in prepoznavnost

Mobilna aplikacija vašega podjetja lahko v veliki meri prispeva k prepoznavnosti blagovne znamke:

Blagovna znamka. Mobilna aplikacija je kot prazen oglasni pano. Z njim lahko delate kar hočete: lahko ga naredite elegantnega, »hip«, funkcionalnega, šokantnega ali informativnega. Toda tisto, kar si resnično želite storiti je, ustvariti aplikacijo, ki ima funkcije, ki jih bodo vaše stranke ljubile. Hkrati pa so funkcije dobro »prepojene« z blagovno znamko in so lepo oblikovane.

Prepoznavnost. Čim pogosteje lahko stranke vključite in privabite v vašo aplikacijo, prej bodo nagnjene k nakupu vašega izdelka ali storitve. Pri oglaševanju se to imenuje “učinkovita frekvenca (efficient frequency)”: čez palec se v praksi ta številka ogledov giblje pri okoli 20.

2. Bodite svojim strankam vidni 24/7

Statistični podatki kažejo, da povprečni uporabnik prebije skoraj tri ure na dan na svoji mobilni napravi. Večino tega časa prebijejo v aplikacijah. Responsive spletna stran preprosto ni več dovolj.

Čeprav realno le nekaj aplikacij predstavlja večino te skupne uporabe in uporabniki ne bodo prebili dve uri na dan v vaši aplikaciji, to ne spremeni dejstva, da mora vsak uporabnik večkrat na dan odkleniti svoj zaslon in prebrskati po napravi, da pride do aplikacije, ki jo išče. Biti “viden” v tem koraku, pa je lahko prednost za vaše podjetje, saj naš um nezavedno zabeleži vsako podobo, besedilo ali dobro oblikovano ikono aplikacije.

3. Ustvarite direktni marketinški kanal

Aplikacije imajo veliko funkcij: lahko prikazujejo splošne informacije, cene, obrazce za rezervacije, funkcije iskanja, uporabniške račune, klepet (chat), novice in še veliko več.

Ena od največjih prednosti lastne mobilne aplikacije je, da so vsi podatki in informacije, ki jih želite posredovati svojim strankam (vključno s posebno ponudbo in promocijami) na dosegu roke. S potisnimi obvestili (push notifications) ste še bolj bliže neposredni interakciji in lahko stranke enostavno opomnite na svoje izdelke ter storitve, kadarkoli je to smiselno. Vendar ne pretiravajte, prepogosto pošiljanje potisnih obvestil lahko odbije vaše stranke.

4. Zagotovite svojim strankam vrednost

Že imate program zvestobe? Deluje preko kartic ali kartončkov? Morda pa o njem šele razmišljate. Mobilne aplikacije so idealen kanal za uvedbo programa zvestobe. Rezultat? Več prenosov aplikacije in več zadovoljnih strank, ki se bodo vračale k vašemu podjetju. Kot ste verjetno že opazili so programi zvestobe v vzponu. V raziskavi podjetja Accenture je ugotovljeno, da kar 77% potrošnikov sodeluje v maloprodajnem programu zvestobe, 46% se je pridružilo hotelskemu programu, 40% pa je del programa letalskih prevoznikov.

5. Izboljšajte sodelovanje s strankami

Ne glede na to ali prodajate pecivo ali hotelske sobe, vaše stranke potrebujejo način, kako vstopijo v stik z vami. Če ima vaša aplikacija funkcijo klepeta (chat) oz. službe za pomoč uporabnikom, lahko resnično spremenite način komuniciranja s svojimi strankami. Razmislite o tem: Namesto da bi vaše stranke poklicale v restavracijo za mizo, jo lahko rezervirajo z manj kot tremi »kliki« v aplikaciji. Sedaj razmislite: koliko strank bi raje komuniciralo z vami prek chata, kot preko telefonskega klica?

6. Izstopajte

Te dni so mobilne aplikacije pri malih podjetij še vedno relativno redke. Posledično lahko zaradi tega naredite velik preskok pred vašo konkurenco. Bodite prvi v svoji »soseščini«, ki svojim kupcem ponuja mobilno aplikacijo. Stranke bodo navdušene nad vašim daljnosežnim razmišljanjem!

7. Negujte zvestobo strank

Zadnji, vendar ne nepomemben razlog, zakaj bi morali razmisliti o izgradnji lastne mobilne aplikacije, je zvestoba kupcev. Ob vsem »hrupu«  z: obcestnimi panoji, svetlobnimi znaki, časopisnimi oglasi, letaki, kuponi, spletnimi oglasi, Facebook oglasi in e-poštnim marketingom … se počasi izgublja vpliv na stranke zaradi ogromne količine oglaševanja in podatkov, ki nas vse obkrožajo.

Z mobilno aplikacijo se lahko vrnemo k resnični in iskreni povezanosti s svojimi strankami. Ne pravimo, da bo mobilna aplikacija rešila vaše podjetje, vendar pa je lahko način, kako ostati bližje svojim strankam in biti vedno na dosegu roke.

Sedaj ko ste seznanjeni s pozitivnimi aspekti mobilnih aplikacij, vaše podjetje od nativne ali hibridne mobilne aplikacije loči le še sestanek na Positivi. Pišete nam lahko na info@positiva.si ali nas pokličete na 01 620 33 13.




Začnimo
vaš projekt


Vsaki stranki se posvetimo 100 odstotno. Kontaktirajte nas in skupaj bomo našli najbolj optimalno rešitev za vaš posel, skupaj bomo ustvarili nekaj čudovitega.


ZAČNIMO PROJEKT