fbpx



Blog





7 tipov potisnih obvestil (push notifications), ki lahko pospešijo vaš posel

7 tipov potisnih obvestil, ki lahko pospešijo vaš posel - Positiva rešitve d.o.o.

Lastna mobilna aplikacija vam lahko pomaga učinkovito razširiti poslovanje podjetja in pridobiti nove zveste stranke. Ena od prednosti mobilnih aplikacij pred običajnimi spletnimi stranmi pa so tudi potisna obvestila (push notifications), ki uporabnike prijazno spomnijo na vaše podjetje in aplikacijo.

Potisna obvestila so učinkovit način obveščanja, poglejmo si najprej malce statistike o njihovi uporabi:

  • 60% uporabnikov aplikacij izbere, da želi prejemati potisna obvestila (push notifications)
  • 70% uporabnikov meni, da so potisna obvestila koristna
  • 52% uporabnikov od potisnih sporočil pričakuje relevantne informacije in ponudbe
  • 40% uporabnikov reagira na potisno obvestilo znotraj prve ure
  • 8% uporabnikov popolnoma ignorira potisna obvestila
  • 53 % uporabnikov deli svojo lokacijo

Poglejmo še katere vsebine si želijo uporabniki v potisnih obvestilih:

mobilne aplikacije - push notifications - positiva rešitve

Push notifications/potisna obvestila so torej lahko odličen način angažiranja vaših uporabnikov. Oglejmo si različne tipe potisnih obvestil, ki podjetjem pomagajo pri vključevanju uporabnikov v različnih situacijah:

Informativna potisna obvestila

Informativna potisna obvestila so lahko v obliki opomnikov, opozoril, posodobitev, sporočil »ali ste vedeli« …

Posodobitvena obvestila

Ta obvestila sporočijo uporabnikom, da je na voljo večja posodobitev aplikacije in predlagajo, da si uporabniki bodisi namestijo novo različico aplikacije ali preverijo novo/izboljšano funkcijo aplikacije. Ta potisna obvestila hkrati sporočajo uporabnikom, da zanje nenehno izboljšujete izkušnjo.

Opomniki

Na podlagi vnosa uporabnikov in podatkov iz zunanjih virov, lahko aplikacija pošilja opomnike, da uporabniki ne zamudijo pomembnih priložnosti ali opravil, ki jih morajo storiti. Primer: Če ima uporabnik sestanek, lahko aplikacija črpa podatke o stanju v lokalnem prometu in uporabnika opozori, kdaj mora oditi na pot, da je pravočasen.

Informativna potisna obvestila - Positiva rešitve d.o.o.

Slika 1: Primer opomnika

Opozorila/Alarmi

Te vrste obvestil opozorijo uporabnike, ko nekdo stori nekaj kar je neposredno povezano z njimi. Opozorila lahko povedo:

  • Nekdo vam je poslal sporočilo
  • Nekdo je všečkal vašo fotografijo
  • Nekdo je komentiral vašo objavo
  • Nekdo vam je pisal
  • itd.

Informativna potisna obvestila 2 - Positiva rešitve d.o.o.

Slika 2: Primer opozorila

Informativna potisna obvestila so kot nalašč za fitnes aplikacije, zaposlitvene aplikacije, izobraževalne aplikacije, aplikacije za potovanja ali taksi službe in seveda družabna omrežja.

Obvestila vezana na geolokacijo

Aplikacija lahko uporabnikom pošlje preprosto potisno obvestilo, ko vstopijo ali zapustijo določeno lokacijo. Geolokacijska obvestila omogočajo ustvarjanje virtualnih con okoli določenih območij, tako da aplikacija lahko pošilja potisna obvestila vsem uporabnikom na teh območjih.

Obvestila vezana na geolokacijijo so odlična za pošiljanje obvestil v aplikacijah za zmenke, iskanje bližnjih trgovin, restavracij in barov, dostavljalskih aplikacijah ali za hotelske in turistične aplikacije.

Geolokacijska potisna obvestila - Positiva rešitve d.o.o.

Slika 3: Primer obvestila vezanega na geolokacijo

Obvestila za ponovno vključevanje uporabnikov

Namen obvestil za ponovno vključevanje je motiviranje uporabnikov. Na primer, če uporabniki z aplikacijo opravljajo določene naloge za izboljšanje svojega življenja, jim lahko aplikacija čestita za napredek. Aplikacija za hujšanje lahko pošlje sporočilo kot »Čestitamo! Danes ste prehodili 10 kilometrov!« Te vrste obvestil poglabljajo povezanost uporabnika z aplikacijo, saj bodo te trenutke in dosežke povezali z njeno uporabo.

Obvestila za ponovno vključevanje so primerna za aplikacije za fitnes, aplikacije za e-trgovino (spletne trgovine in tržnice), glasbene aplikacije in številne druge vrste aplikacij. Ta izvedenka potisnih obvestil lahko uporabnike opomni, da zaženejo aplikacijo in jih opomni nanjo, ko so že zapustili aplikacijo.

 

Obvestila za ponovno vključevanje uporabnikov

Slika 4: Primer obvestila za ponovno vključevanje uporabnikov

Promocijska obvestila

Promocijska potisna obvestila opozarjajo uporabnike na ekskluzivne ponudbe, darila ali razprodaje. Na ta način promocijska obvestila uporabnike spodbujajo k nakupom. Zanimiv primer je potovalna aplikacija Kayak, ta uporabnikom omogoča nastavitev osebnih obvestil za ponudbe vezane na datume in destinacijo. Uporabniki nato prejmejo opozorila, ko cena za izbrane datume ali destinacije pade na točko, ki so jo postavili. Promocijska obvestila uporabnike pozivajo, naj sprejmejo želeno dejanje.

Promocijska obvestila je mogoče uporabiti za različne kategorije aplikacij: spletno nakupovanje, igre, potovanja, fitnes itd.

Promocijska potisna obvestila - Positiva rešitve d.o.o..jpg

Slika 5: Primer promocijskega obvestila

Ponavljajoča se potisna obvestila

Ponavljajoča se potisna obvestila se pošljejo uporabnikom samo enkrat na določen datum in uro. Redna obvestila se lahko pošiljajo mesečno, tedensko ali dnevno, da se na primer poudari uredniški izbor vsebin. Ta potisna obvestila so primerna za e-trgovine, medije, izobraževalne ali knjižne aplikacije. Aplikacija Musx na primer za konec tedna pošlje obvestila o najboljših desetih skladbah.

Obvestila z anketo,oceno ali raziskavo

Potisna obvestila z ocenami ali anketami so odličen način za zbiranje povratnih informacij uporabnikov in izboljšanje uporabniške izkušnje. Po raziskavi Apptentive skoraj 60 odstotkov vprašanih običajno ali redno preveri ocene pred prenosom aplikacije. S potisnimi obvestili lahko zberete ocene za izboljšanje prihodnjih različic aplikacije in povečanje števila namestitev. Potisna obvestila lahko od uporabnikov zahtevajo, da ocenijo aplikacijo ali ocenijo dejavnost v aplikaciji kot je nakup. Če uporabniki dajo pozitivno oceno, lahko aplikacija pošlje obvestilo, da pozitivno oceno lahko delijo s svojimi prijatelji.

Preko potisnih obvestil lahko prav tako izvajate ankete oz. raziskave javnega mnenja, ki so primerne za aplikacije medijskih hiš.

Potisna obvestila ankete - Positiva rešitve d.o.o.

Slika 6: Primer potisnega obvestila z anketo

Potisna obvestila o naročilih

Potisna obvestila o naročilih so še en primer dodane vrednosti za uporabnike. Ta obvestila opozarjajo stranke o tem, kaj se dogaja z njihovimi naročili. Vsebujejo informacije kot so potrditve naročila, posodobitve stanja naročil ter sledilne informacije. Obvestila o stanju naročila so popolna za trgovine, aplikacije za dostavo hrane in pijače, taxi službe ter aplikacije za mobilno bančništvo.

Zaključek

Pri Positivi smo strokovnjaki za hibridne in nativne mobilne aplikacije na IOS in Android platformah. V kolikor v vašem podjetju razmišljate o ekspanziji in modernizaciji poslovanja s pomočjo mobilne aplikacije nas kontaktirajte na info@positiva.si in z veseljem se vam posvetimo.

Vabljeni tudi k branju naših starejših člankov o mobilnih aplikacijah:


Luka Žvar

Project manager at Positiva d.o.o.



Začnimo
vaš projekt


Vsaki stranki se posvetimo 100 odstotno. Kontaktirajte nas in skupaj bomo našli najbolj optimalno rešitev za vaš posel, skupaj bomo ustvarili nekaj čudovitega.


ZAČNIMO PROJEKT