Nekaj statističnih podatkov, ki naj vodijo strategijo vaše spletne prodaje v letu 2020
Čeprav je spletna trgovina še vedno razmeroma majhen del celotne trgovine, spletno nakupovanje narašča tako v...
VečNekaj statistike o izkušnji B2B kupca
Izkušnje, s katerimi se ljudje srečujejo v vsakdanjem življenju kot potrošniki, zdaj oblikujejo tudi njihova pričakovanja...
Več7 prednosti uporabe elektronskih cenovk
Kaj so elektronske cenovke (Electronic Shelf Labels) smo spoznali že v enem izmed naših prejšnjih člankov....
VečNekaj malih UX trikov za vašo Magento spletno trgovino
Magento je čudovita in obsežna trgovinska platforma, ki ima bogat nabor privzetih funkcionalnosti in že v...
VečMigrirajte na Magento 2
Za uporabnike Magenta 1, ki razmišljate o prehodu na Magento 2 smo pripravili kratek pregled, ki...
Več12 razlogov za prehod na Microsoft Office 365
Produktivnost je maksima, ki jo ljudje v poslovnem svetu izrazito radi uporabljamo. Vendar pa lahko v...
VečPotešite radovednost vaših kupcev z dinamičnimi informacijami preko ESL sistema
Začnimo na začetku, Electronic Shelf Label (ESL), po naše E-cenovka ali E-etiketa je način prikaza cen...
VečIzkoristite vavčerje in prihranite pri vaši novi spletni strani, trgovini ali aplikacij!
POMEMBNO OBVESTILO 16.9.2019: Vavčerji za digitalni marketing so do preklica SPSa na voljo samo podjetjem v...
VečKaj je to marketing automation?
Marketing automation (Avtomatizacija trženja) je tehnologija, ki avtomatsko upravlja procese trženja in marketinške kampanje na več...
VečOsem načinov za zmanjšanje stopnje zapuščenih spletnih nakupovalnih košaric
Ali poznate stopnje zapustitev spletnih nakupovalnih košaric? Za večino spletnih trgovcev na drobno stopnja zapustitve spletne...
Več