fbpx



MARKETING AUTOMATION SISTEM SANOLABOR

POSLOVNA REŠITEV

OGLED NAROČNIKA

NEKAJ OSTRANKI


Družba Sanolabor je bila ustanovljena leta 1950. Danes je največje slovensko podjetje za veleprodajo in trženje medicinskih pripomočkov, medicinske in bolniške opreme ter potrošnih materialov, opreme za laboratorije, zdravil, izdelkov za osebno zaščito in dentalnih izdelkov.

Sanolabor uspešno širi svojo prisotnost tudi na tuje trge. V Zagrebu posluje s hčerinskim podjetjem, hkrati pa z izbranimi programi oskrbuje partnerje na trgih Hrvaške, Srbije, Bosne in Hercegovine, Makedonije, Črne gore in Kosova.

Od leta 1989 končnim kupcem nudijo tudi nakupovanje v lastnih specializiranih prodajalnah. Danes ima Sanolabor 36 istoimenskih specializiranih prodajaln, razporejenih po celotni Sloveniji. V njih ponujajo raznovrstne izdelke za zdravo in vitalno življenje v vsakem življenjskem obdobju.

Podjetje ima tudi spletno trgovino, ki ponuja celovito paleto izdelkov, prilagojenih zdravju in dobremu počutju, vključno s prehranskimi dopolnili, medicinskimi pripomočki, dermatološkimi kozmetičnimi izdelki, zdravili brez recepta, izdelki za osebno nego, prehranskimi izdelki in oblačili, primernimi za različne zdravstvene potrebe.



O PROJEKTU

V podjetje Sanolabor smo vpeljali marketing automation sistem Active campaign.

Sistem za avtomatizacijo trženja ActiveCampaign vključuje celovit nabor orodij in zmogljivosti v okviru platforme ActiveCampaign, ki podjetjem pomagajo pri avtomatizaciji njihovih trženjskih prizadevanj. Ta avtomatizacija pomaga pri racionalizaciji poslovanja in učinkovitem dostavljanju prilagojenih trženjskih sporočil po različnih kanalih.

Tukaj je nekaj podrobnih funkcij avtomatizacije trženja ActiveCampaign:

  • Avtomatizacija trženja po e-pošti:
    • Avtomatizirane e-poštne kampanje, ki se pošiljajo glede na sprožilce, akcije ali časovne intervale.
    • Personalizirana e-pošta na podlagi vedenja uporabnikov, preferenc in prejšnjih interakcij.
  • Segmentacija strank:
    • Dinamični seznami, ki segmentirajo stranke na podlagi njihovih interakcij, vedenj in podatkovnih točk.
    • Omogoča ciljno usmerjena sporočila, ki bodo verjetneje odmevala v posameznih segmentih.
  • Sledenje na spletnem mestu in dogodkom:
    • Sledilna koda, ki spremlja interakcije uporabnikov na vaši spletni strani.
    • Zajema podatke o obiskih strani, klikih na povezave in drugih dejanjih za informiranje odločitev o avtomatizaciji.
  • Integracija s CRM:
    • Brezhibna integracija z modulom CRM za vzdrževanje enotne baze strank.
    • Avtomatizacija na podlagi prodajnih interakcij, ocen vodil in podatkov CRM.
  • Večkanalno trženje:
    • Poleg e-pošte se avtomatizacija razširi na SMS, družbena omrežja in druge platforme.
    • Zagotavlja dosledno sporočanje na vseh stičnih točkah s strankami.
  • Avtomatizirani delovni procesi:
    • Vizualni oblikovalec delovnih tokov za ustvarjanje kompleksnih marketinških lijakov.
    • Avtomatizacije lahko vključujejo pogojne poti, vozlišča odločanja in časovno načrtovana dejanja.
  • Analitika in poročanje:
    • Podrobna poročila o uspešnosti kampanj, avtomatizacij in posameznih dejanj.
    • Uvidi v to, kaj deluje in kaj je treba prilagoditi v vaši marketinški strategiji.

Tukaj je nekaj primerov obrazcev in avtomatizacij, ki smo jih implementirali v poslovne operacije Sanolaborja:

  • Opomnik za zapuščene košarice – samodejno opominja stranke na izdelke, ki so jih pustile v svoji nakupovalni košarici.
  • Opomnik za ponovni nakup – pošilja pravočasne opomnike, ki spodbujajo stranke k ponovnemu naročilu izdelkov, ki so jih že kupile.
  • Nagrada/kupon ob prvem nakupu – ponuja nagrado ali popustni kupon strankam, ki opravijo svoj prvi nakup.
  • Cross-sell tokovi – Samodejna dejanja in komunikacije, namenjene promociji dodatnih, komplementarnih izdelkov ali storitev.

Orodja za avtomatizacijo trženja ActiveCampaign so še posebej znana po svoji prilagodljivosti, kar omogoča podjetjem vseh velikosti, da ustvarijo zelo prilagojene avtomatizacije trženja, ki dinamično odgovarjajo na vedenja in podatke strank. To ne izboljšuje samo učinkovitosti, ampak tudi povečuje ustreznost in učinkovitost marketinških prizadevanj.

Če želite tudi vi prestaviti trženje in prodajo vašega podjetja v višjo prestavo, nam pišite na info@positiva.si in z veseljem bomo posvetili.

Več o tehnologiji marketing automation sistemov lahko preberete v dveh zapisih na našem blogu:

In nenazadnje še izjava stranke:

” S sodelovanjem smo zelo zadovoljni. Tehnični del izvedbe je potekal gladko, prav tako smo odlično sodelovali pri izdelavi različnih scenarijev, ki smo jih postopoma aktivirali.

Prvi rezultati so odlični, pri scenariju “Pozabljena košarica” ​​se lahko pohvalimo s 76% open rate-om, CTR pa znaša kar 31% (obdobje mar-apr 2024).”

Lars Mislej, Specialist za digitalni marketing, Sanolabor


ZAČNIMO PROJEKT