Podjetje Farmadent d.o.o. je eno vodilnih slovenskih podjetij – veletrgovcev, ki skrbi za kompletno in celovito oskrbo zdravstva. Čeprav sodita prodaja in distribucija izdelkov v njihovo osnovno dejavnost, nudijo svojim poslovnim partnerjem tudi skladiščenje, logistične in marketinške storitve. Njihove vrednote že desetletja temeljijo na odzivnosti, kakovosti in zanesljivosti, s katerimi se želimo čimbolj približati potrebam poslovnih partnerjev, to je kupcem in dobaviteljem.
Ustanovitelj družbe Farmadent d.o.o. je Javni zdravstveni zavod Mariborske lekarne Maribor. Od leta 1972 do leta 2000 je Farmadent deloval v okviru Mariborskih lekarn kot veletrgovina z zdravili. Leta 2000 je Javni zdravstveni zavod Mariborske lekarne ustanovil samostojno družbo Farmadent d.o.o., katere osnovna dejavnost je Trgovina na debelo s farmacevtskimi izdelki ter medicinskimi potrebščinami in materiali. Leta 2016 je bilo lastništvo družbe preneseno na občine soustanoviteljice zavoda. Tako je večinski lastnik družbe Mestna občina Maribor s 83,35-odstotnim deležem, sledijo pa občina Hoče – Slivnica s 5,48 odstotka, občina Rače – Fram s 3,55 odstotka, občina Miklavž na Dravskem polju s 3,01 odstotka, občina Duplek z 2,68 odstotka in občina Starše z 1,93 odstotka.
Strokovno in prijazno osebje, hitre in zanesljive dobave, širok asortima zdravil in medicinskih pripomočkov domačih in tujih proizvajalcev ter zavezanost kakovosti in visokim etičnim standardom so glavni razlogi, da jim že dolga leta zaupajo številni poslovni partnerji.
Za podjetje Farmadent smo izdelali B2B spletno trgovino. Spletna veletrgovina je namenjena njihovim poslovnim partnerjem – lekarnam, bolnišnicam, zdravstvenim domovom, specializiranim prodajalnam ter drugim ustanovam in zasebnikom, ki opravljajo zdravstveno in veterinarsko dejavnost.
Prek nje svojim partnerjem omogočajo dostop do podrobnejših podatkov in informacij o naši ponudbi in prodajnem programu ter elektronsko naročanje zdravil, medicinskih pripomočkov, sanitetnega materiala, prehranskih dopolnil, kozmetičnih izdelkov in drugih proizvodov za zdravje in dobro počutje.
Natančneje B2B portal omogoča:
V osnovi je zadeva postavljena na Magento 1.9 platformi (tehnologiji), ki pa je prilagojena glede na zahteve naročnika. Največja posebnost je sinhronizacija podatkov z Microsoft Dynamics NAV in uporaba WS metod NAV-a.
NAV sinhronizira na Magento: kupce, produkte, cene, zalogo, kategorijah, dokumente (račune, dobavnice, dobropise …), odpoklice, naročila (statuse in naročila, ki niso oddan preko b2b-ja), reklamacije.
Magento na NAV pošilja „real time“ preko WS metod: naročila, odpoklice in reklamacije.
Tehnično bolj pomembne funkcionalnosti:
V kolikor se tudi vaše podjetje zanima za B2B portal, se obrnite na info@positiva.si. Še prej pa si lahko na našem blogu preberete članek o benefitih B2B portalov.